تقابل دو کلاس رزمی(Street Fighter X Tekken)
 
بازی های رایانه ای AA77

http://up.iranblog.com/images/m6vtrapq16lluf67xj2.gif

یکی دیگر از بازی های جدید Capcom عنوان Street Fighter X Tekken است که مبارزان Tekken و Street Fighter را رو در روی یکدیگر قرار می دهد. سیستم مبارزه های این عنوان بسیار خوب از کار درآمده و در کنار این موضوع، المان های جدیدی در این بازی به سبک مبارزه ای معرفی شده اند. تغییراتی که در این بازی مشاهده می کنید، آنقدر خوب هستند که طرفداران سبک بازی های مبارزه ای به شدت از آن استقبال کنند. این بازی برای شخصیت هایی که در آن مشاهده می کنید، قابلیت های متعددی را در نظر گرفته که باعث شده بازی حس رقابتی بیشتری داشته باشد.

هر یک از شخصیت های بازی دارای 3 جایگاه مختلف هستند که باعث می شوند در هنگام اجرای فنون مختلف از قدرت بیشتری استفاده کنید و حرکات سریعتری را اجرا کنید. ضربه ها با استفاده از این قابلیت ها بسیار تأثیرگذارتر هستند و یک گیم پلی هیجان انگیزتر را به وجود آورده اند. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که این قابلیت ها در 2 بخش دفاعی و حمله ای قابل اجرا هستند. البته این قدرت ها در زمانی قابل استفاده هستند که بازیکنان به اندازه کافی به حریف ضربه زده باشند. این قدرت ها را می توان یکی از المان های استراتژیک بازی دانست که باید از آن ها در جاهای مناسب و لحظه درست استفاده کرد. شاید بتوان این موضوع را با بخش چندنفره بازی هایی مانند Call of Duty و Battlefield مقایسه کرد.

این موضوع یک استراتژی جدید برای بازی های مبارزه ای به وجود آورده است. یک قابلیت تازه در این بازی وجود دارد که Assist Games نامیده می شود و بازی را بسیار هیجان انگیز کرده است. Assist Games باعث می شود که بازیکنان بتوانند در مواقع حساس یک عقب نشینی استراتژیک داشته باشند. این قابلیت، برخی از ضربه ها را به صورت خودکار دفع می کند، اما استفاده از این قدرت نیز باعث می شود که میزانی از قدرت ویژه شما کم شود. این المان جدید باعث شده که در برخی قسمت ها شخصیت بازی چند حرکت خودکار نیز اجرا کند و همچنین بازیکنان تازه کار این سری از بازی ها بتوانند فرصت بیشتری برای قدرت نمایی در محیط های آنلاین و بازی با افراد باتجربه تر داشته باشند.

از دیگر قسمت های جدید بازی، می توان به مد جدیدی اشاره کرد که Pandora نام دارد که به احتمال زیاد بسیاری از بازیکنان این عنوان، آن را تجربه خواهند کرد. سیستم Pandora یک Hail Mary Type Mode است که بازیکنان می توانند در زمانی که سلامتی بازیکن حریف در سطح زرد قرار دارد، از آن استفاده کنند. با استفاده از این مد می توانید ضربه بسیار قوی ای به دشمن وارد کنید و او را به یکباره شکست دهید. البته باید به این موضوع اشاره کرد که در این قسمت تنها 10 ثانیه برای شکست دادن حریف زمان دارید. در غیر این صورت، باید مبارزه را از اول شروع کنید.

Pandora Mode یکی از قسمت های هیجان انگیز SXT به حساب می آید و این امکان را به وجود می آورد که بازیکنان طعم شکست یا پیروزی در لحظه آخر را بچشند. در نمایش های مختلف، بازیکنانی که این قسمت را تجربه کرده بودند، به این موضوع اشاره کردند که این قسمت برای بازیکنان حرفه ای بسیار هیجان انگیز و چالش برانگیز خواهد بود و عمق بیشتری به مبارزات بخشیده است. شاید بخش گیم پلی در خیلی از بازی های موجود در بازار تغییر کرده باشد، اما Street Fighter X Tekken هنوز یکی از بهترین و سریعترین بازهای مبارزه ای است که می توانید آن را تا مدتی دیگر تجربه کنید. اکشن بازی بسیار لذت بخش و دوست داشتنی است و این همان چیزی است که همه از این عنوان انتظار دارند. حرکات جدید و فوق العاده ای که در این بازی انجام می دهید، بسیار هیجان انگیز هستند و باعث شده اند که این عنوان به یکی از بازی های خوب Capcom تبدیل شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.